Rady

sídlo

Poskytneme sídlo společnosti i vám

Virtuální sídlo firmy nebo virtuální kancelář je služba, která je určená podnikajícím osobám. Virtuální sídlo je zapsáno do obchodního či živnostenského rejstříku coby adresa sídla nebo podnikajícího místa. Jeho prioritou je příjem korespondence. Virtuální sídlo v Praze má navíc daleko vyšší prestiž.

Virtuální sídlo firmy je ideální volbou pro všechny, kteří pro své podnikání nepotřebují stálou kancelář.

Výhody virtuálního sídla

Pokud využijete poskytnutí virtuálního sídla společnosti, získáte reprezentativní sídlo, které se nachází na lukrativní adrese, třeba v centru Prahy. Je to místo, které můžete s hrdostí uvádět jako kontaktní adresu své firmy. Také můžete využít možnost pořádat zde schůzky s velmi důležitou klientelou.

Pokud vás tato možnost zaujala, můžete využít možnost pronájmu virtuálního sídla od společností, které je poskytují, za příznivé ceny.

Co s pronájmem získáte? Kromě prestižní adresy i možnost pronájmu stylově zařízené kanceláře v centru Prahy. Můžete je využít nejen pro umístění právní adresy, ale také pro různé firemní aktivity.

Co všechno obsahuje služba virtuálního sídla?

Kromě získání lukrativní adresy a možnosti využívat moderně zařízené kanceláře získáte vydání souhlasu s umístěním sídla. Můžete si vybrat sídlo podle svých vlastních preferencí. V nabídce naleznete různé varianty – reprezentativní, klasické nebo nejlevnější.

Bude pro vás připravená smlouva o poskytnutí sídla. Na vámi vybrané adrese bude sídlo označeno podle podmínek, které stanovuje zákon. Společnost poskytující virtuální sídla také zabezpečí podání návrhu na zápis změny do obchodního rejstříku o změně sídla.

Virtuální sídlo je označené jak na budově, tak i na poštovní schránce.

Podle typu sídla bude přebírána došlá pošta. Může to být denně nebo jednou za týden. Systém přebírání došlé pošty je kompletní. Dostanete informace o došlé poště. Získáte její rychlý náhled a bude vám zasílána pravidelně na vámi udanou adresu.

U dražších virtuálních sídel, můžete krátkodobě využívat jejich prostory. U levnějších variant je možná domluva.

Cena, která je uvedená ve smlouvě, je konečná. Nebudou vám účtovány žádné další dodatečné poplatky.

Možnost doplňkových služeb

Kromě standardních služeb máte možnost objednat si také služby doplňkové. Mezi ty patří zřízení dosílky v rámci celého našeho území.

Můžete si nechat došlou poštu naskenovat a zasílat na vámi předen udanou e-mailovou adresu. Tato služba funguje po dobu jednoho roku.

Máte možnost využít zasedací místnost, která je vybavená veškerým potřebným administrativním zařízením. Samozřejmou součástí jsou i služby, které poskytuje sekretářka. Tato možnost musí být uvedená ve smlouvě o poskytnutí sídla.

Katogorie

  • Úvod
  • Styl
  • Bydlení
  • Technika
  • Nápady
  • Příběhy